close




At times I see you, you silver rider
有時候我看的到你,銀色的騎士
Sometimes your voice is not enough
有時候你的呼喊是不足夠的..
Your face in windows outside forever
你在窗外的臉龐將長長久久
Nobody dreamed you'd save the world
沒人會期待你做些什麼..


畢竟You'll See早就唱過:

在這個匆忙的世界裡 失去什麼 受不受傷 都一樣
But you know 只有你是如此絕對不同
不奢求哪天 我不要人懂
總在心底偷藏起這小美夢 這樣的溫熱就已經足夠
一個人漸成熟 就會笑著淚流
總有些麻煩是人躲不開 活到這把年紀也該明白



我看著站在遠方的你依然如此美好如往昔
But you know 有些話就是不能明說

我看著站在眼前的你依然如此美好如往昔
But you know 有些話就是不能明說
多年時光 都溫柔經過 那麼多人 來了又走
但也許我們只能遠望不相逢


Finally..

Sing a sad song
唱一首傷心的歌
In a lonely place
在一個孤獨地方
Try to put a word in for me
試著為自己辯解
It’s been so long
長久以來
Since I found this place
自從我來到這裏
You better put in two or three
你最好投入進去
We as people, are just walking ’round
我們這些常人,周圍奔波
Our heads are firmly fixed in the ground
思緒被牢固在這片土地上
What we don’t see
我們無法看透
Well it can’t be real
它並不真實
What we don’t touch we cannot feel
我們無法觸摸不能感覺

arrow
arrow
    全站熱搜

    nazi9999 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()